סמינרים כפטריות אחרי הגשם

ישנם הרבה דרכים להשיג ידע. כמתאמן חיפשתי ברשת הרבה ידע ונסיון למצוא את הנוסחה שתתאים לי להצלחה. יש הרבה אתרי אינטרנט בחו”ל מלאים מידע ומאמרים. יש פורומים שניתן לנהל שם דיונים ולשאול שאלות. יש ספרות מקצועית עניפה בתחום, בעיקר באנגלית. ויש את הצד המעשי.

semina1

בפן המעשי יש מאמני כושר, מכוני קרוספיט, קבוצות של הרמת משקלות. בכל מקום יש שירותים שונים החל מכניסה וכלה באימונים אישיים וסדנאות. הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות למתאמן הוא ליפול על מאמן טוב. מאמן טוב יכול לקדם את המתאמנים שלו ולחסוך להם אלפי שעות של טעויות בהדרכה והשגחה נכונה. אך מי שלא נופל על מאמן כזה ועדיין רוצה נסיון מעשי צריך לקחת מאמן אישי טוב במגבלת הזמן, מרחק וכסף. פתרון קסם נוסף הוא השתתפות בסמינר !

סמינר הוא שם שיווקי לאימון בקבוצה שבא להעביר ידע בתחום מסויים. הסמינר מחולק לרוב לחלק עיוני ומעשי. סמינר טוב יהיה ממוקד ורובו יהיה מעשי וקצתו הרצאה.

לפרטים לסמינר הקרוב ב 4.6.15

תוך כדי שאני משוטט ברחבי הרשת אני שם לב לאחרונה לתופעה חדשה. כל מני מאמנים מפרסמים סמינרים וימי עיון. מצד אחד אני חושב שזה דבר נפלא שאפשרי לשלם ולקבל ידע כיום שלא היה זמין בארץ. אבל כלל שאני חופר בתוך אותם פרסומים אני מגלה שהסמינרים הללו מחולקים לכמה קבוצות מעניינות.

יש מאמנים בעלי שם בתחום מסויים ובעלי השגים שמפרסמים. מנגד מאמנים שאף אחד לא שמע עליהם יותר מדי גם לא בתור מאמנים וגם לא בתור ספורטאים תחרותיים ושגם לא הוציאו אף ספורטאי. יש מאמנים שבעצמם מתאמנים מצויינים אך לא יודעים להעביר חומר.

11062359_10153283728092372_6006361300675008846_n

השאלות שאני ממליץ לשאול הן

איזה ספורטאי התאמן אצל אותו מתאמן ובדגש איך המאמן קידם אותו. לא חסרים ספורטאים מתחומים שונים שאחרי שהפכו לספורטאים הצטרפו לאימונים במכון מסויים או אצל מאמן מסויים והוא לא זה שהביא אותם לתוצאות.

האם המאמן מתחרה בתחום שבו הוא מאמן ? ומה ההישגים שלו ? לא הייתי רוצה ללמוד סקוואט ממאמן שלא יודע לבצע סקוואט או אפילו מבצע סקוואט מושלם עם 140 קילו. לא הייתי רוצה ללמוד תנועות של הרמת משקולות ממאמן שאף פעם בחיים שלו לא השתתף בתחרות הרמת משקולות.

האם המאמן מתיימר לדעת הכל ולהתמקצע בכל סוגי ההרמות ? למשל אני לא מתיימר ללמד הרמות אולימפיות על אף שהשתתפתי בלמעלה מ4 תחרויות של הרמת משקולות והתאמנתי במכבי ת”א הרמת משקולות כשנה. אני גם לא אתיימר ללמד עבודה עם טבעות או התעמלות מכשירים. יש לי ידע בסיסי בתחומי הכושר השונים. אבל המומחיות שלי היא אימוני כוח, פוטבול, פאוורליפטינג ואימון ספורטאים לשיפור הישגים במגרש/תחרות.

10689439_755109187916668_3674385110380897284_n

סמינר צריך לכלול חלק מעשי ועיוני. אני תמיד בעד סמינרים שנותנים למתאמן כלים שאותם הוא יכול לקחת הלאה למכון/לבית וליישם את מה שהוא למד בסמינר. סמינרים עם מצגות יפות, חוברות ושעות של הרצאות הם מעולים אך לא תמיד פרקטיים, צריך לראות שאתה יוצא מהסמינר עם ידע שתוכל ליישם ולהשתפר לקראת התחרות הבאה.

סמינר זוהי הזדמנות מצויינת ללמוד את הבסיס אך מה הלאה ? חובה להיות בקשר עם מאמן אפילו דרך האינטרנט, או במפגשים אחת לשבוע/חודש תלוי ברמת המתאמן. בל נשכח שסמינר עמוס בידע חדש ואנו כבני אדם לא מסוגלים לקלוט וליישם ידע רב מהר. על ידי שמירה על קשר ובקרה עם מאמן אנו דואגים להטמיע את מה שלמדנו בסמינר.

סמינרים שאני ממליץ עליהם כרגע הם סמינרים בנושא פאוורליפטינג להרשמה לחץ כאן

לפרטים לסמינר הקרוב ב 4.6.15

1

בעל תואר ראשון (B.A) במדעי החברה.

בוגר בית הספר שיאים למאמני חדר כושר ואימון קטינים.

בעל ידע נרחב ממאמנים בארה”ב ומזרח אירופה.

פאוורליפטר מתחרה וחבר באיגוד 100% Raw Powerlifting Federation.

שחקן פוטבול בליגת הפוטבול הישראלית.

מעביר סדנאות ללימוד תרגילי בסיס (סקוואט, לחיצת חזה, דדליפט ועוד).
מאמן אישי ומאמן קבוצות נוער וילדים.

טלפון :  054-4567217
מייל : ran1cohen1@gmail.com

F

youtube-logo


Comments

תגובה אחת על “סמינרים כפטריות אחרי הגשם”

  1. אהלן
    אני מאוד מעוניין להשתתף בסדנה אבל לא מצליח להרשם משום מה
    תרשום אותי בבקשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *