התחלתי לעשות ליווי אישי וסידרת אימונים ללקוחות על מנת להביא אותם לשלב הבא. הבנתי שיש המון מידע מסתובב ברשת האינטרנט. יש מאות אם לא אלפי מאמנים. וכולם אומרים דברים שונים ומשונים. למתאמן המתחיל ולהפתעתי גם למתאמנים וותיקים ומנוסים, קשה לדעת מה נכון ומה לא נכון ? הוא גם לא יודע באיזה ציוד להשתמש ? חגורה ? כפפות ? יש חשיבות לנעליים ? הוא מוצף במידע שחלקו שגוי. וחלקו אף מזיק. מתאמנים מנוסים מרגישים שהם דורכים במקום ולא מצליחים להגיע להישגים וליעדים שלהם.

בנוסף ללקוחות יש המון מטרות שונות, אם זה עליה במאסת שריר, ירידה במשקל, שיפור יכולות אתלטיות, שיפור בכוח ועוד. איך תדע במה לבחור ?

החלטתי לקחת את הנושא בידיים ולענות לאותם לקוחות על הצרכים שלהם. הליווי האישי והאימונים שאני מעביר מביאים לכל מתאמן את היכולת להצליח. אני מלמד את תרגילי הבסיס, סקוואט, לחיצת חזה, דדליפט, לחיצת כתף וחתירה. מסייע בהטמעה של הרגלי תזונה נכונים. בונה תוכניות אימונים מאוד מתקדמות שמתאימות לכל מתאמן באופן אישי. המתאמנים שלי כוללים נוער, נשים, מבוגרים, ספורטאים חובבים ומקצועים. אנשים מוכנים לשלם כסף רב עבור הידע והתמיכה שאני מעביר. הם יודעים שהתועלת שתצמח להם גדולה מההשקעה של הזמן, המרחק והעלות הכספית הזניחים.

יש המון תוכניות מעולות של תזונה ואימונים, אבל רק אני יכול להתאים אותם אישית לכל מתאמן.

אלוף הארץ

מתאמן שאל אותי “רן, למה לקחת אותך ? הרי אני עושה תוכנית טקסס והיא טובה, למה לא להמשיך איתה ?”

 אני שמח שהעלת את הנושא

תוכנית אימונים זה דבר נפלא, יש המון תוכניות בסיס שאפשר להעזר בהן ולהצמד למה שרשום
בנוסף אותו הדבר עם תפריט תזונה

המומחיות שלי היא בניית ותכנון אימונים למתאמן, במטרה לקדם אותו כמה שיותר
כל מתאמן יכול לקחת SS או 5X5 ולהתקדם.
הוא יכול להגיע לכמה מקומות :

  1. למטרה שהוא הציב לעצמו, משקלים מכובדים, טכניקה טובה, אחוז שומן נמוך/בינוני, מאסת שריר מכובדת, יכולות אתלטיות.
  2. הוא יכול להגיע רק לחלק מסעיף 1.
  3. הוא יכול לעשות לעצמו נזק בחלק מסעיף 1. כמו להשמין, לא להוסיף מאסת שריר במקומות רצויים (פלג גוף עליון למשל), להפצע, לעבוד בטכניקה לקויה ולהטמיע אותה. ועוד ועוד

אני בונה תוכנית אישית שמותאמת ללקוח.
אפשר להעזר בפורום, אפשר להעלות סרטונים, אפשר לקחת תוכנית אימון ותזונה מוכנה
אבל שום דבר לא שיתווה לעבודה 1 על 1 בשיחות כל יום כולל סרטונים.

אני לא בא לשכנע אותך לקחת ליווי כי יכול מאוד להיות שאתה לא מתאים כרגע
וגם כדאי שתתנסה לבד
אבל אני בהחלט יכול לחסוך לך זמן, עצבים, בריאות, כסף ועוד
כן גם כסף כי תוכנית שתגרום לך פציעות תוביל לטיפולים יקרים
תוכנית לא נכונה תגרור אותך לחיטוב ומאסה לאורך זמן מיותר ועלות מוצרי המזון לא זולה כיום

לכל שאלה תוכל לפנות אלי באופן אישי ואני מתחייב לעזור לך גם אם לא תקח את הליווי
054-4567217 ran1cohen1@gmail.com

אשמח אם תשלח לי לינק ללוג שלך ולסרטונים שלך שאוכל לעבור עליהם באופן אישי ולסייע 
בנוסף יכול מאוד להיות שאתה צריך בכלל אימונים ולא רק ליווי, לכן הכי טוב שתרים טלפון
שיהיה המשך שבוע טוב

לליווי אישי לחץ על התמונה

237978162

מה שתקבל זו מקצועיות, תוצאות מהירות וטובות, יכולת לעבוד לאורך זמן מבלי לפצוע את עצמך. התאמה אישית לאורח החיים שלך, בין אם אתה חובבן או ספורטאי מקצועי.
 דרך המהירה להשיג תוצאות בלחיצת כפתור

ran-cohen-personal-trainer-rcts

 הכותב הינו בוגר בית הספר שיאים למאמני חדר כושר ואימון קטינים.
פאוורליפטר מתחרה וחבר באיגוד 100% Raw Powerlifting Federation
שחקן פוטבול בליגת הפוטבול הישראלית.
מעביר סדנאות ללימוד תרגילי בסיס (סקוואט, לחיצת חזה, דדליפט ועוד).
מאמן אישי ומאמן קבוצות נוער וילדים בחדר כושר.
טלפון :  054-4567217
מייל : ran1cohen1@gmail.com

  F